wtorek, 26 czerwca 2018

5 seriali, które musisz obejrzeć...


Hejka!

    Nie wiem jaki mógłby być mój pierwszy post, więc stwierdziłam, że zrobię TOP 5 seriali, które oglądałam i z czystym sercem mogę polecić. Od jakiegoś czasu oglądanie seriali stało się bardzo popularną rozrywką, zwłaszcza wśród młodzieży. Ile razy przydarzyło Wam się, że zaczęliście jakiś serial i w trzecim odcinku okazało się, że jest nudny? Ja tak miałam już wiele razy, ale zazwyczaj, tak jak wiele osób, starałam się go dokończyć, żeby to co już oglądałam nie poszło na marne. Bardzo chciałabym Was przed tym uchronić. Seriale, które tu przedstawiłam są na tyle popularne (bo są dobre), że nie zdziwię się, jeśli już je oglądaliście. Jeśli jednak któregoś z nich nie widzieliście, to pora nadrobić zaległości.



1. Orange Is the New Black

Podobny obraz

    Serial, który odkryłam już stosunkowo dawno, opowiada o mieszkającej w Nowym Jorku, Piper Chapman, która zostaje skazana na 15 miesięcy pozbawienia wolności za uczestnictwo w przestępstwie sprzed dekady. Kobieta żegna się narzeczonym i poddaje wyrokowi, który odbywa w zakładzie karnym w Litchfield. Jej wszystkie dotychczasowe przekonania zostają wystawione na próbę. Piper poznaje więzienne życie od podszewki i próbuje odnaleźć się, w kompletnie nowym dla niej środowisku. 
    Ten serial opowiada o ludziach, o ich przewrotnych historiach, o wartościach życiowych, celach i marzeniach. Pojawiają się w nim momenty zarówno dramatyczne, jak i piękne. Jest w nim coś, co sprawiało, że z chęcią do niego wracałam, a niektóre odcinki oglądałam wielokrotnie. Teraz, z niecierpliwością czekam na kolejny sezon. Jeżeli jeszcze nie oglądałeś/aś, to szczerze zachęcam.


2. Everything Sucks!


   Podobny obraz

    "Everything sucks!" opowiada o perypetiach nastolatków z miasteczka Boring w roku 1996. 
Luke O’Neil jest przeciętnym nastolatkiem o nieprzeciętnym zamiłowaniu do filmu. Wraz z paczką przyjaciół próbują tworzyć coś własnego. W liceum, do którego chodzą jest wywyższająca się ponad wszystkich grupa teatralna. Te dwa skrajne światy nie miałyby ze sobą nic wspólnego, gdyby nie pewien incydent... . Grupy zmuszone zostają do współpracy, co w efekcie ma przynieść coś niezwykłego. 
    Produkcja jest zabawna, a momentami ekscentryczna, co nadaje niebanalnego charakteru. Serial opowiada o dorastaniu w czasach, kiedy internet nie był jeszcze taki popularny. To wszystko zauroczyło mnie do tego stopnia, że teraz siedzę, piszę tego posta i zachęcam, abyście i Wy zostali tak zauroczeni.  


3. Sherlock

Znalezione obrazy dla zapytania sherlock wallpaper

    Co jak co, ale ten serial jest tak dobry, że nie mógł się tutaj nie znaleźć. "Sherlock" to unowocześniona wersja serii książek o genialnym detektywie autorstwa Arthura Conana Doyle'a. Lekarz i weteran wojenny - John Watson, poznaje Sherlocka Holmesa i zgadza się wynajmować wspólnie z nim mieszkanie na Baker Street 221b. Niedługo potem stają się duetem, którego specjalizacją jest rozwiązywanie zagadek kryminalnych.
    W tym serialu jest tak wiele ciekawych postaci, wątków i zwrotów akcji, że każdy odcinek był dla mnie jak najsmaczniejsze lody w upalne popołudnie. Szkoda, że wyszło jedynie 13 odcinków. Nie obraziłabym się jakby było ich jeszcze raz tyle ;).


4. The Young Pope


Podobny obraz

   Amerykanin, Lenny Belardo zostaje wybrany na papieża i przyjmuje imię Piusa XIII. Mężczyzna jest tajemniczy i pełen sprzeczności. Jego osoba wprawia Watykan w osłupienie i nikt nie jest w stanie zrozumieć jego postawy. Co ciekawsze, on sam siebie nie rozumie.
    W tej produkcji zostaje nam opowiedziana historia człowieka, który zostaje wybrany, by wskazywać ludziom drogę do Boga, jednak sam jej jeszcze nie odnalazł, a to wszystko odziewa watykańską rzeczywistość. 
    Serial jest godny polecenia nie tylko ze względu na fabułę. Plus należy się również za obłędną ścieżkę dźwiękową i grę aktorską. 


5. Breaking Bad

Znalezione obrazy dla zapytania breaking bad

    No i w końcu serial z początkowego gif''a. "Breaking Bad" jest o nauczycielu chemi, Walterze White, który dowiaduje się, że jest chory na raka, więc postanawia rzucić pracę i zająć się produkcją metamfetaminy, by zabezpieczyć finansowo swoją rodzinę. Ta decyzja powoduje, że życie Waltera diametralnie się zmienia. Pod wpływem wspinania się po szczeblach narkotykowej hierarchii, przemiany doznaje również on sam.
   Serial gwarantuje rozrywkę w dobrym klimacie, a nudy nie ma co szukać. Warto obejrzeć. 


To już chyba wszystko ;). Mam nadzieję, że jednak nie oglądaliście jeszcze wszystkich pięciu i w jakiś sposób Wam pomogłam. Jeśli tak, napiszcie w komentarzach, a jeśli nie, to po prostu napiszcie co myślicie ;).

Znalezione obrazy dla zapytania orange is the new black gif bye



    

2 komentarze:

  1. W tych tutaj podanych obejrzałam całego Sherlocka, którego uwielbiam całym sercem <3 jednak jest on dość specyficznym serialem i na pewno nie dla każdego :P Breaking Bad obejrzałam do sezonu i przestałam, jednak jak tylko skończę Pretty Little Liars (a jestem na przed ostatnim sezonie) chcę do niego wrócić. OITNB chcę obejrzeć już od dawna, jednak nie będę go zaczynać, póki nie skończę PLL :P
    pozdrawiam,
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio obejrzałam wszystkie odcinki OITNB po raz drugi i trochę szkoda, że został już tylko 1 sezon :( The Young Pope wygląda zachęcająco. Nigdy nic podobnego nie widziałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia